PCON tempelj (glej sliko spodaj) je plod tujega in lastnega znanja in razmišljanja. Ponazarja kaj vse so ključni dejavniki uspešnosti poslovanja in zadovoljstva zaposlenih na strani takozvanega “mehkega” dela poslovanja podjetja: selekcije kadrov, nagrajevanja, napredovanja, vodenja človeških/kadrovskih virov, razvoja kadrov (menedžerjev in zaposlenih), ključnih procesov in poslovnega modela, spodbujanja timskega dela in inovacij, utrjevanja podjetniških vrednot (kodeks obnašanja zaposlenih) in internih pravil ter nenazadnje ustvarjanja odgovarjajoče podjetniške klime. V PCON templju prikazan koncept je osnova za vse teme, ki jih ponujamo v okviru svetovanja kot tudi za celoten nabor delavnic iz naše ponudbe.
(klikni na sliko za povečavo)
PCON tempelj predstavlja celovito obvladovanje predvsem „mehkih vsebin” potrebnih za uspešno in učinkovito poslovanje podjetja
1. Baza: je
posel s katerim se podjetje ukvarja bilo, da gre za proizvode ali storitve: poslanstvo, vizija, poslovni model & strategija in letni cilji (gospodarski načrt).
2. Prvi steber: so
kadri oziroma kadrovski viri in organizacija. To so vsi v podjetju zaposleni, njihovo znanje in veščine, izkušnje, razmišljanje in potencial. To je kultura podjetja oziroma podjetniška klima (odgovorno delo, fleksibilni opisi delovnih mest, ki vključujejio tudi razmišljanje, samoiniciativnost in motivacijo, inovacijsko naravnanost itd). To je organizacija podjeta in procesi (kako so delovna mesta opredeljana, kako se medsebojno podpirajo, kako teče nit poročanja, razdelitev pooblastil in odgovornosti itd.). To je celostno upravljanje delovne uspešnosti in nagrjevanja zaposlenih in razvoj menedžerjev in zaposlenih.
3. Drugi steber: je
vodenje oziroma voditeljstvo. To so znanja in veščine vodenja in upravljanja oziroma kako menedžerji/vodje dosegajo svoje osebne letne cilje. To je visoka motiviranost in pripravljenost na spremembe, aktivno spodbujevanje inovacij, proaktivno vodenje in neprestano učenje. To je neprestana komunikacija navzdol, navzgor in horizontalno. To je sodelovanje "timsko delo", kontrola in tekmovalnost.
4. Treji steber: je
razvoj = neprestano izzivanje „statusa quo” in inovacije = neprestano izboljševanje poslovanja na vseh področjih. To je razvoj človeških virov (menedžerjev in zaposlenih), tehnologije(tudi informacijske tehnologije), procesov in poslovnih modelov. To je razvijanje novih poslovnih priložnosti (razmišlajnje izven okvirjev) ter neprestano učenje.
Cilj oziroma rezultat je uspešno poslovanje podjetja, zadovoljstvo zaposlenih in pozitiven odnos do okolja.